משלוח חינם להזמנות מעל ₪499

תקנון

האתר מנוהל ע”י קיוביק א. שירותי מחשוב – ח.פ. 515730570

תנאי התקנון :

תנאי השימוש של אתר זה, אשר הינו אתר מסחרי המשמש לצרכי מסחר אלקטרוני ברשת האינטרנט והינו שם רשום של עוסק מורשה “פילמנטק”.
כל מידע אשר מוצג באתר לרבות מידע אודות המוצרים באתר הינו רכושה הבלעדי של חברת ” פילמנטק”.
תקנון זה מנוסח בלשון זכר למען נוחות הגולשים באתר ואין בכך לפגוע בבני המין אשר התקנון אינו מנוסח בלשונו.
שימושך באתר והזמנת המוצרים בו מהווים הסכמה בלתי מותנית לתנאי התקנון.
למעשה, שימושך באתר או הזמנת מוצרים מהווה הצהרה כי קראת ואישרת את התקנון וכי לא תבוא בטענה או תביעה כלשהי כנגד הגורמים הקשורים לפעילות האתר, למעט הפרת הכללים המופיעים בתקנון.
מנהלי החברה שומרים על הזכות לשנות את תקנון האתר לפי ראות עיניהם ושיקולם הבלעדי ולא יינתן בכך פתח לטענה או תביעה כנגד החברה או גורמים הקשורים לניהול האתר.

**ע”י השארת מספר הטלפון הנייד ו/או כתובת המייל שלך, אתה מאשר לחברת פילמנטק לשלוח מפעם לפעם הודעות פרסום באמצעות המייל ו/או הנייד.
לקוח שאינו מעוניין לקבל הודעות אלו, נדרש להשיב להודעה ולבקש להסירובמידה וההודעה ו/או המייל מגיעה מספק חיצוני, ניתן לבקש להסרה מרשימת התפוצה לפי ההוראות שרשומות באותו המייל ו/או ההודעה.

מחירון המוצרים :

תימחור המוצרים יכול להשתנות עם הזמן, והחברה שומרת לעצמה את הזכות לשנותו בכל עת וללא צורך בהודעה מוקדמת.

ביטול עסקה :

תנאים לזכאות:

  • א- ערך המוצר שנרכש עולה על 50 ₪.
  • ב- המוצר לא נפגם והרוכש לא עשה בו כל שימוש (חיבור של המוצרים לחשמל, שימוש במוצר ובחומרים המתכלים שלו). לרוב החזרת המוצר תהיה באריזה המקורית. גם אם האריזה נפתחה, היא עדיין מספקת הוכחה לכך שלא נעשה שימוש במוצר.
  • ג- המוצר הוחזר לחנות החברה
  1. תקופת ביטול עסקה: ע”פ חוק לגנת הצרכן (תשמ”א) להלן “חוק להגנת הצרכן”, ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם.
    אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, יהיה זכאי להערכת מודע זה עד ל-4 חודשים בכפוף למפורט בחוק הגנת הצרכן.
  1. בקשה לביטול עסקה: לקוח המעונין לבטל את העסקה שביצע, נדרש ליצור קשר עם פילמנטק תוך 14 ימים מקבלת המוצר באחד מערוצי התקשורת הבאים ולעדכן על רצונו לביטול העסקה:
    1. טלפון 051-2208288
    2. מייל: info@filamentech.co.il
  2. ביטול עסקה ללא עלות: ביטול עסקה עקב אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי או פגם לא יגבו דמי ביטול – יש לוודא שהמוצר יחזור עם אריזתו המקורית .
    החברה שומרת לעצמה את הזכות לבדוק את המוצר בעט חזרתו, ולקבוע את מצבו ועמידותו בתנאי ההחזרה.
    חומרי גלם פילמנט חייבים לחזור באריזתם המקורית הנמצאת בוואקום מבלי שהחומר נחשף לאוויר.
    חומרי גלם שרף חייבים לחזור כאשר הבקבוק לא נפתח והחומר לא נחשף לאוויר.
  3. חישוב עלות דמי ביטול: דמי הביטול יחושבו על פי סכום העסקה הכולל ששילם הצרכן, לרבות דמי הובלה לבית הצרכן.
  4. ביטול עסקה המחוייבת בעלות: בעת ביטול עסקה שלא עקב אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי או פגם, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, ובאחריות הלקוח להחזיר את המוצר לחנות החברה.
  5. במידה ולקוח אינו יכול או אינו מעוניין להחזיר את המוצר לחנות בעצמו ומבקש מפילמנטק לאסוף את המוצר, יגבו דמי איסוף ושילוח על סך 49 ₪ (עלות איסוף ושילוח מלאה ללא הזלה בגין רכישת לקוח).
  6. לא ניתן לבטל עסקה במקרים הבאים: מוצרים שניתנים לשכפול או העתקה (לדוגמא: תוכנה), טובין פסידים או מוצר מקורי אשר אריזתו המקורית נפתחה או נפגמה, שרותים(לדוגמא: הרכבת מדפסת, הדרכה, הדפסת מוצר, יעוץ), מוצרים שנבנו או שונו לבקשת הלקוח (לדוגמא: מדפסת שהורכבה בשביל לקוח, או מדפסת שנפתחה ושודרגה לפי הזמנת הלקוח) או כל מוצר המחייב פתיחת האריזה המקורית של המוצר.

תנאי ביצוע הזמנה :

רק לאחר שחברת “פילמנטק” תאמת את פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור מחברת האשראי לביצוע הרכישה תיחשב הצעתך כברת ביצוע ויחלו  תהליכי אספקת המוצרים שהזמנת בהנחה שהם מצויים במלאי חברת “פילמנטק”.
כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך.
ישנן סיבות שונות העלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת הזמנתך.
אם יחול שיבוש ו/או טעות חריגה או בתום לב בתיאור המוצר בתמונתו, תיאורו, מחירו או בכל פרט אחר, תהא חברת “פילמנטק” רשאית לבטל את רכישתך ולא תחוייב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה.אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך.
במקרה שהמוצרים יוחזרו אלינו עקב פרטים מוטעים שמסרת תתאפשר לצרכן לאסוף את המוצר באופן עצמאי או, שיחויב בגין משלוח לכתובת הנכונה.
אנא הקפד למלא פרטים מדוייקים ועדכניים.
הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית.

תנאי תשלום :

באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין.
* שים לב, ביטול/שינוי קבלת הפריט באמצעות משלוח פחות מ 12 שעות מהמועד שתואם יחשב כשליחה לכל דבר ושליחה בשנית תחייב עלות משלוח נוספת.
ישנם מוצרים המאפשרים מספר תשלומים, חיוב התשלומים מתבצע ע”י חברת האשראי של הלקוח. 

אחריות :

 עוסק מורשה פילמנטק להלן “פילמנטק” תהיה אחראית לתקינות המוצר כל עוד שהמוצר נמצא בזמן תקופת האחריות ונעשה בו שימוש לפי הוראות השימוש.
משך תקופת האחריות הינה שנה אחת בלבד אלא אם צוין אחרת על גבי חשבונית המוצר. עם זאת, האחריות לכל סוג מוצר ולתנאיה הספציפיים תלויה ביצרן או היבואן של אותו המוצר.

  1. תקופת אחריות מתחילה ביום הרכישה והינה לתיקון ו/או החלפת מוצר. האחריות למוצר שיתוקן ו/או יוחלף על ידי הפעלת האחריות תמשיך ליתרת תקופת האחריות ממועד הרכישה, ולא תוארך עקב תיקונו או החלפתו.
    1. מדפסות וסורקי תלת מימד – תקופת החאריות הינה לשנה מיום קבלת המוצר ע”י הלקוח.
    2. כל סוגי חומרי הגלם וגם חלקי חילוף ומוצרים משלימים – תקופת האחריות הינה ל 60 יום, מיום קבלת המוצר ע”י הלקוח.
  2. במשך תקופת האחריות, פילמנטק תהיה אחראית לתיקון ו/או תחליף ואף שידרוג, מוצר או חלק של מוצר שלפי שיקול דעתה של פילמנטק יראה פגום ואשר בוודאות נפגע תוך כדי עבודה רגילה בתנאי שימוש רגילים ו/או שקיים פגם ביצורו. 
  3. ביצוע שרות האחריות יבוצע בחנות פילמנטק בלבד, ולפילמנטק אין חובת החלפה של מוצר פגום בחדש, ופילמנטק שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הפגום.
  4. במידה והיצור של מוצר פגום הופסק או אינו קיים במלאי, תחליף פילמנטק את המוצר הפגום במוצר שווה ערך באיכותו ובביצועיו ו/או טוב יותר, ע”פ חוק.
  5. מסירת מוצר פגום לפילמנטק יעשה בתאום מראש באחת מהדרכים הבאות:
    1. הבאת המוצר לחנות פילמנטק
    2. שליחת המוצר עם חברת שליחויות מטעם הלקוח –בתאום מראש בלבד.
    3. איסוף המוצר על ידי שליח של פילמנטק בעלות נוספת ובתאום מראש בלבד

       בסעיפים 5.2 ו 5.3, יש לבטח את המוצר בשווי המלא של המוצר המופיע בחשבונית ולארוז אותו בצורה שתמנע ממנו להפגע בזמן הובלה. במידה והמוצר מורכב,
       חל איסור מוחלט על פרוק המוצר והאפשרות היחידה לשירות היא על ידי הגעה לחנות פילמנטק. לא יתקבל מוצר שמורכבים עליו חלקים שלא נרכשו מפילמנטק.

  • קיימת אפשרות של שליחת חלפים לחלקים תקולים ישירות לבית הלקוח, וזאת ללא תשלום ובתנאי שפילמנטק קיבלה החלטה שזה הדבר הנכון לעשות ושזה יפתור את הבעיה הקיימת במוצר.עם זאת זה צריך לעבור את אישור הלקוח.
  • מימוש האחריות למוצר, מותנה בקיומה של חשבונית ומספר סידורי של המוצר שתואם לנמצא במערכת.
  • מוסכם בזאת, מראש ובמפורש כי הלקוח ישא בתשלום הוצאות הבדיקה, במידה והמוצר ו/או השירות אינו מכוסה תחת אחריות פילמנטק, כפי שיקבע על ידי פילמנטק בלבד.
  • במדפסות תלת מימד, סורקי תלת מימד או רכיבים מכנים או חשמלים,משך האחריות הינה לשנה אחת.
    האחריות אינה חלה על חלקים המוגדרים כחלקים מתכלים ותבחן על ידי פילמנטק לכל מקרה בנפרד.
    במידה וימצא בבדיקת פילמנטק סימני פתיחת חלקים, מכה, שבר, סדק, מעיכה, רכיבים/פינים עקומים, סימני התחממות/שריפה, מדבקת המספר הסידורי מושחתת ו/או חסרה, לא תחול האחריות למוצרים המצוינים לעיל במידה ולדעתה של פילמנטק יש בהם נזק פיזי.
  • בחומרי גלם, תקופת האחריות הינה לחודשיים ובתנאי שהמוצר אוכסן בסביבה יבשה בצורה אטומה, ואינו נחשף ללחות.

מקרים בהם לא תחול האחריות:

  1. אין בקבלת מוצר לבדיקה משמעות שהמוצר פגום או תקול. במידה וימצא שהפגם או התקלה במוצר אינה מכוסה על ידי האחריות, יש לפילמנטק את הזכות להציע ללקוח תיקון בתשלום.
  2. במידה ולדעת פילמנטק, למוצר נגרם נזק פיזי (פנימי או חיצוני) לאחר הרכישה, אשר נגרם על ידי גורם כלשהו, כגון: לחות, רטיבות, נוזלים, קורוזיה, אבק, שרפה, חום יתר, וכו.. או מכח עליון, כגון: קפיצת מתח, תשתית חשמל לקויה, רעידת אדמה, סופה, וכו..
  3. במידה ולדעת פילמנטק, למוצר נגרם נזק, כתוצאה משימוש לקוי שאינו תואם את הוראות ההפעלה/הרכבה של המוצר או משימוש לא נכון.
  4. במידה ולדעת פילמנטק, בוצע שינוי, שידרוג או/ו תיקון במוצר שלא במסגרת אחריות בחנות פילמנטק ולא מטעמה או כל תוספת למוצר או חוסר ברכיבים שלא הורכבו כחלק מתהליך הרכבה תקין של המוצר.
  5. במידה ולדעת פילמנטק, המוצר נפגע כתוצאה מרשלנות, חוסר נסיון או תחזוקה לקויה.
  6. במידה והתשלום עבור המוצר טרם הסדר במלואו, תהיה פילמנטק רשאית לעכב את ביצוע שרות האחריות עד הסדרת התשלום.
  7. אם לדעת פילמנטק, המוצר נפגע כתוצאה מהזנחה או רשלנות לרבות לכלוך או זיהום, מכל סוג שהוא.
  8. אין האחריות מכסה התקנה, תמיכה טכנית ו/או הדרכה אודות המוצר בצורה כלשהי לרבות תמיכה בטלפון, במייל או בחנות פילמנטק.

       ** מוסכם באופן חד משמעי שהגוף הבלעדי שיקבע אם המוצר שיך לקטגוריה של מוצר פגום עם אחריות בתוקף הינם טכנאי פילמנטק וההסבר שיצורף כתגובה לפניה יהווה ללקוח כהוכחה מקובלת ומוחלטת.

הגבלת תקופת או כיסוי האחריות:

  1. פילמנטק לא תהיה אחראית לכל נזק או הפסד לרבות נזק לגוף ו/או לציוד, שייגרם כתוצאה מרכישה ו/או שימוש בציוד או כתוצאה מפעולה לא תקינה של ציוד, אלא אך ורק לתיקונו ו/או החלפתו בכפוף לתנאים המפורטים לעיל.
  2. אין פילמנטק אחראית לנזק תוצאתי ו/או נסיבתי ו/או לאובדן רווח ישיר ו/או עקיף ו/או כלכלי ו/או אבדן רווחים, הכנסה, עסקים, פגיעה במוניטין, ו/או נזק כספי אחר כלשהו ו/או עוגמת נפש, הקשורים במישרין או בעקיפין למוצר, ולא יינתנו פיצויים כלשהם.
  3. אין כל התחייבות מצד פילמנטק בכל הקשור להתאמת המוצר למטרה מסוימת, או בכל הקשור לשוויו וסחירותו.
  4. אין פילמנטק אחראית לחלקים אחרים שאינם של פילמנטק שהותקנו על גבי המוצר.
    1. מוסכם כי ציוד, שלא ייאסף, בתוך 35 יום, מיום הודעת פילמנטק ללקוח לאספו, ייהפך לרכוש פילמנטק או יזרק, ללא תמורה נוספת ולשיקול דעתה הבלעדי.
    2. הלקוח מאשר כי קיבל את המוצרים המפורטים בחשבונית במצב חיצוני תקין.
    3. הלקוח מאשר כי קרא והבין את תנאי הרכישה והאחריות שלהלן וכי הינם מקובלים ומוסכמים עליו.

ניהול מלאים :

פילמנטק עושה כל שביכולתה כדי לוודא, שהמוצר המוצג יימצא ברשותה. עם זאת, עלול להיווצר מצב, ובו לאחר תום הליך המכירה, יתברר כי המוצר חסר מן המלאי של הספק או כי השירות איננו זמין במקרה כזה, תבוטל הזמנת המוצר/השירות וכספו של הקונה, ככל ששולם, יוחזר לו.

הגנת הלקוח והתחייבותינו באבטחת המידע 

  • עוסק מורשה פילמנטק להלן “פילמנטק” משתמשת בשירות סליקה של כרטיסי אשראי של חברת קרדיט גארד – Credit Guard , אחת החברות המובילות בתחום הסליקה באינטרנט ובעלת תעודת הסמכה לתקן PCI DSS  להצפנה.
  • תחום האבטחה ברשת האינטרנט חשוב במיוחד בתקופה הזו, בשל התקפות סייבר חוזרות ונשנות. ב- Credit Guard תחום האבטחה כל הזמן בפוקוס, וכל הסליקות מתבצעות בהצפנה מלאה על פי תקן מיוחד תקן PCI, שנוצר על ידי חברות האשראי הגדולות.
    זהו תקן בנלאומי הנפוץ בכול העולם.
  • ניתן לבצע תשלום מאובטח גם באמצעות חברת Paypal.
  • חברת פילמנטק אינה רואה או שומרת את פרטי האשראי של הלקוח בשום שלב בתהליך ההרשמה או התשלום.
  • פילמנטק  עושה כל שביכולתה בכדי להגן ולשמור על הנתונים אשר מוזנים באתר , תוך כדי מניעת כניסה לא מורשית למאגרי המידע שברשותינו.
  • פילמנטק משקיעה את מירב המאמצים הפיזיים הטכנולוגיים והאלקטרוניים כדי לאבטח את המידע המוזרם באתר.

תנאי אספקה:

  • עוסק מורשה פילמנטק להלן “פילמנטק” מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מערוץ הפצה אמין ושילוח מהיר עד לבית הלקוח, באמצעות חברת שילוח תמנון.
  • תנאים
    1. פילמנטק תתיחס להזמנה באתר כ”הזמנה עם משלוח” בתנאי והלקוח בחר לקבל את המוצר עם שליח (ולא איסוף עצמי) בזמן ביצוע ההזמנה באתר או בטלפון.
    2. פלמנטק תדאג לארוז את המוצר במידת הצורך.
    3. כתובת היעד: הכתובת שהוקלדה/נבחרה על ידי הלקוח בעת ביצוע הרכישה, למעט איזורים מוגבלים (ראו סעיפי “הגבלות”).
    4. סוג שילוח: לפי שיטת המשלוח שנבחרה בעת הרכישה על ידי הלקוח ולפי התנאים המפורטים לאותו סוג משלוח.
    5. המקבל: הלקוח שצוין כמקבל בעת ביצוע הרכישה.
    6. חשבונית: החשבונית נחתמת בצורה אוטומטית ונשלחת בדואר אלקטרוני לכתובת האלקטרונית שהוקלדה/נבחרה בעת ביצוע ההזמנה, ואינה תשלח יחד עם ההזמנה, אלא אם הדבר התבקש בצורה מפורשת על ידי הלקוח לפני שההזמנה נאספה על ידי השליח ממחסני פילמנטק.
    7. לפני אספקת ההזמנה, שליח מטעם חברת השליחויות ינסה ליצור קשר עם הלקוח באמצעות מספר הטלפון שהוקלד/נבחר באתר בעת ביצוע ההזמנה על מנת לתאם את השעה המדויקת והמיקום.
      האחריות לזמינות הינה על הלקוח. חברת השליחויות תנסה ליצור קשר 2 פעמים ופילמנטק תנסה ליצור קשר פעם אחת נוספת, לפני שההזמנה תחזור לבית העסק של פילמנטק. במקרה כזה, הלקוח יצטרך לשלם דמי משלוח נוספים.
    8. המשלוח יצא ממחסן פילמנטק רק לאחר שהלקוח סיים לשלם עבור המוצר והמשלוח כמצוין בחשבונית, והתשלום עבר את בדיקת האימות הנדרשת.
  • הגבלות המשלוח
    1. פילמנטק לא תישא באחריות לאיחור באספקת המוצר בנסיבות של כוח עליון ו/או בנסיבות שאינן בשליטתה.
    2. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות, החברה ו/או פילמנטק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח, במידה והלקוח אינו מסכים למקום, המוצרים יחזרו למחסני פילמנטק והלקוח יצטרך לדאוג לאיסוף שלהם מהמחסנים תוך 35 ימים מרגע החזרת המוצרים.
    3. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת השליחויות שעמה פילמנטק עובדת ובהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה בעת ביצוע ההזמנה.
    4. במידה והתברר כי ישנו תעריף יקר יותר למשלוחים ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכו, התעריף יימסר טלפונית ויתווסף לעלות הכוללת של המוצרים שנרכשו, במידה והלקוח לא יסכים לתעריף החדש, פילמנטק תהיה רשאית לבטל את ההזמנה.
    5. קיימת אפשרות שמוצר שהופיע באתר בעת הרכישה אזל מהמלאי. במידה והדבר התגלה לאחר ביצוע הרכישה, פילמנטק תיצור קשר עם הלקוח ותנסה להתאים לו מוצר אחר שיענה לדרישות, במידה והלקוח לא ירצה, או לא יהיה מוצר העונה לצרכים, ההזמנה תבוטל ולא יבוצע כל חיוב בגינה. 
  • זמני אספקה
    1. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוינים באתר בזמן ביצוע ההזמנה כוללים רק ימי עסקים : יום א-ה לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.
    2. שעות האספקה הינם : 9:00 – 18:00 בהתאם לשעות החלוקה של חברת השילוח באותו איזור.
    3. זמן האספקה יתחיל להיספר רק לאחר שהלקוח סיים לשלם עבור המוצר והמשלוח כמצוין בחשבונית, והתשלום עבר את בדיקת האימות הנדרשת.
    4. זמן האספקה ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכו יכול לקחת 2 ימי עסקים נוספים מעבר למה שמפורט בסוג המשלוח בעת ביצוע ההזמנה.
    5. במידה והמוצר הוזמן ושולם ביום עסקים לפני השעה 11 בבוקר, אותו היום יחשב כיום עסקים ממנו מתחילה הספירה, כל הזמנה לאחר השעה 11, תעבור ליום עסקים הבא.
  • איסוף עצמי
    1. ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצרים מחנות פילמנטק, הלקוח יצטרך לבחור את האפשרות ךאיסוף עצמי (במקום משלוח) ויצטרך להגיע לסניף פילמנטק רק לאחר תאום מראש או לאחר קבלת הודעת טקסט/טלפון שמודיעה על זמינות המוצר. במקרה כזה לא יחויבו דמי משלוח.
    2. לצורך איסוף ההזמנה מהסניף, יש להציג את כרטיס האשראי שחויב באתר ותעודה מזהה של בעל הכרטיס לצורך אימות ומסירה.
    3. מוצר הנרכש באיסוף עצמי,למעט מדפסת מורכבת (סעיף 4), מחייב איסוף תוך 45 ימים קלנדריים (כולל שבתות וחגים) מרגע קבלת ההודעה שמאשרת את מוכנות המוצר לאיסוף. לאחר תקופה זאת, פילמנטק תהיה רשאית לעשות במוצר כרצונה.
    4. יש לאסוף מדפסת מורכבת תוך 14 ימים קלנדריים (כולל שבתות וחגים) מרגע קבלת ההודעה שמאשרת את מוכנות המוצר לאיסוף. לאחר תקופה זאת, פילמנטק תהיה רשאית לעשות במוצר כרצונה.


פילמנטק מודה לכם על ההתענינות ונשמח לענות לכם על כל שאלה, ניתן ליצור קשר בדף “צור קשר“.